Asertywność w biznesie Sposób, w jaki się zachowujemy jest wynikiem naszych doświadczeń życiowych. Większość z nas przyzna, że nasze reakcje nie są do końca właściwe i skuteczne. Agresja, często w naszej kulturze odbierana…
Budowanie relacji zawodowych 5 narzędzi dla zoptymalizowania swoich relacji zawodowych Dla utrzymania lepszych relacji z innymi ludźmi na polu zawodowym niezbędna jest wiedza o sobie samym i rozumienie najważniejszych mechanizmów rządzących tymi relacjami….
Komunikacja wewnętrzna w firmie Tworzenie i wspieranie relacji współpracy, zaufania w ramach jednej firmy wymaga realnej polityki komunikacji wewnętrznej, a ta konkretyzuje się w opracowanym, stosowanym i kontrolowanym planie komunikacji. SKIEROWANE DO: menedżerówosób na…
Manager – Coach Rozwijanie potencjału zespołu Manager wzmacnia zdolność każdego pracownika do dostosowywania się do nowych sytuacji, przyswajania wiedzy, znajdowania odpowiedzi na nowe potrzeby klientów.Dzieje się tak poprzez dobrą znajomość możliwości i braków…
Obsługa klienta SKIEROWANE DO: pracowników mających bezpośredni lub pośredni kontakt z klientem zewnętrznym lub wewnętrznymwszystkich pracowników działów handlowych, administracji logistyki, produkcji i innych CEL: Po zakończeniu tego szkolenia każdy uczestnik: oceni własny…
Psychologia negocjacji Negocjacje stanowią część życia zawodowego, prowadzone są z członkami ekipy, partnerami, klientami. Negocjując trzeba umieć budować mocne relacje oparte na wzajemnym zaufaniu. Szkolenie to dostarcza narzędzi i metod niezbędnych do…
Zarządzanie konfliktem Rozwiązywanie problemów powstałych między ludźmi wymaga metody. Jak zamieniać przeszkody na możliwości? To szkolenie odpowiada na najczęstsze pytania i pomaga stworzyć swój własny plan działania, tak, aby z powodzeniem znajdować…
Zarządzanie projektem Nauczanie poprzez gry, symulacje i studia przypadków to formuła szkolenia. Przez dwa dni uczestnicy pracują warsztatowo tak, aby wyjść z konkretnymi umiejętnościami i narzędziami do prowadzenia projektu. SKIEROWANE DO: nowo…