Techniki sprzedaży

← Pokaż wszystkie szkolenia

SKIEROWANE DO:

  • doświadczonych handlowców
  • handlowców pragnących rozwijać swoje umiejętności

CEL:

Szkolenie pozwoli skutecznie udoskonalić techniki sprzedaży, których zastosowanie przyniesie wymierne skutki w zakresie argumentacji handlowej. Dzięki niemu uczestnicy przejdą z etapu handlowca na etap specjalisty sprzedaży proponującego nie tylko produkt lub usługę, lecz także kompleksowe rozwiązania.

PROGRAM:

Poznanie potrzeb klienta

  • analiza etapów podejmowania decyzji o zakupie
  • metody odkrywania potrzeb kupującego i wzbudzania jego chęci dokonania zmiany

Szybka i skuteczna komunikacja

  • środowisko dialogu
  • pytania angażujące w celu określenia potrzeb klienta

Przygotowanie, prezentacja, argumentacja oferty

  • określenie charakterystyki produktu i oferty, zasady dobrej argumentacji
  • eksponowanie korzyści dla klienta
  • 5 technik postępowania wobec zastrzeżeń klienta i ich wykorzystanie dla celów sprzedaży

Obrona cen oraz warunków finansowych

  • 5 technik pozytywnego przedstawienia ceny, wybór odpowiedniego momentu
  • sposoby przedstawienia ceny jako niepodważalnej
  • delikatne kwestie – dodatkowe koszty, jak o nich informować klienta

Jak reagować, kiedy klient mówi „za drogo?

  • 5 typowych obaw klienta w stosunku do ceny
  • łagodzenie zastrzeżeń

Chwila prawdy, czyli jak sfinalizować sprzedaż

  • 5 technik podsumowania sprzedaży i uzyskania pozytywnej decyzji
  • praktyczna metoda prezentacji ofert dotyczących zakupów grupowych
  • 10 powodów, dla których klient pozostanie lojalny

Metody postępowania w przypadku braku zamówienia

JAK PRZEBIEGA SZKOLENIE:

Sekwencje teoretyczne przeplatane są licznymi ćwiczeniami praktycznymi. Ciekawe techniki animacyjne, wymiana doświadczeń, analiza konkretnych przypadków, metody wyjścia z trudnych sytuacji pozwalają na skuteczniejsze przyswojenie teorii.

Dodaj komentarz