Dzisiejszy rynek stawia przed pracownikami sekretariatu nowe wymagania i wyzwania. Doskonała organizacja, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dwujęzyczność… Oto tylko niektóre, najważniejsze potrzeby współczesnych firm. Aby je zaspokoić sekretarka powinna wiedzieć, na czym polega jej rola i zadania. Dzięki naszemu szkoleniu uczestnicy będą przygotowani do sprostania wymogom nowoczesnego biura.
SKIEROWANE DO:
- doświadczonych sekretarek, które chcą podsumować swoją dotychczasową karierę zawodową i udoskonalić swoje kompetencje
- sekretarek z mniejszym doświadczeniem zawodowym, pragnących w krótkim czasie podnieść swoje kompetencja i sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu w firmie XXI wieku.
CEL:
Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy zweryfikują dotychczasowe metody pracy i będą umieli lepiej organizować swój czas, podnieść swoją wydajność oraz lepiej komunikować się z przełożonymi. Dzięki licznym ćwiczeniom praktycznym oraz wymianie doświadczeń ze stażystami z innych firm osiągną wysoki poziom profesjonalizmu.
PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI DO ZASTOSOWANIA W CODZIENNEJ PRACY:
W trakcie szkolenia powstanie tzw. „kompendium sekretariatu”, zestaw konkretnych, skutecznych rozwiązań dotyczących każdego tematu poruszanego podczas szkolenia, możliwych do zastosowania w codziennej pracy.
PROGRAM:
Umiejętne organizowanie czasu
- ustalenie priorytetów, metoda CRZ (Czas / Rytm / Zadanie)
Kryteria i techniki dobrej organizacji
- unikanie podstawowych błędów
- techniki pozwalające zaoszczędzić czas
Klasyfikacja dokumentacji
- trzy podstawowe metody klasyfikacji dokumentów
- klasyfikacja dokumentacji w Excelu , elektroniczne zarządzanie dokumentacją
- prawne terminy przechowywania dokumentacji
- archiwizacja dokumentów
Redagowanie korespondencji i krótkich notatek
- redagowanie tekstu na podstawie analizy otrzymanej korespondencji
Przetwarzanie i rozdzielanie informacji
- przygotowanie i rozdzielanie korespondencji
- metody organizacji przydatne w całym biurze
Wysoka jakość kontaktów telefonicznych i komunikacji
- umiejętność przedstawiania swojej firmy, swego działu i siebie
- radzenie sobie z trudnymi rozmówcami i sytuacjami