Kategoria: Klienci

Dlaczego odchodzą

Jak motywować, a nie zniechęcać? Wielokrotnie, rozmawiając z menedżerami słyszę niemal to samo zdanie „nie rozumiem, dałem mu podwyżkę a on zaraz po tym odszedł”, „pracownicy mają bogaty pakiet socjalny, mają niemal wszystko a rotacja u nas jest ogromna”. Zanim zastanowimy się nad problemem warto przypomnieć kilka podstawowych pojęć z dziedziny motywacji.


27/03/2021 0

Jak zatrzymać gości w hotelu?

Jak zjednać sobie serce gościa? Z pobudek ekonomicznych, poczucia konieczności, mody czy też ze zdrowego rozsądku większość hoteli dostrzega potrzebę utrzymania gościa i zapewnienia sobie jego powrotów, czyli wielokrotnych rezerwacji i zakupów dodatkowych usług dających hotelowi stałe i wymierne korzyści. Już znacznie mniej wie jak skutecznie to robić, a jeszcze mniej to świadomie i w…
Czytaj więcej


27/03/2021 0