Asystentka Dyrekcji

← Pokaż wszystkie szkolenia

Asystentki dyrekcji to osoby, które szefowie obdarzają dużym zaufaniem. Zdarza się, że obsługują nie jednego, ale kilku dyrektorów, mają pieczę nad całym sekretariatem i są pośrednikiem pomiędzy dyrektorem, a pracownikami. Jako odpowiedzialne za tworzenie pozytywnego wizerunku firmy muszą działać profesjonalnie. Szkolenie to pozwoli im zrozumieć znaczenie ich roli w firmie oraz podnieść własne kompetencje potrzebne w pracy na tym stanowisku.

SKIEROWANE DO:

  • asystentek i sekretarek dyrekcji, zajmujących się prowadzeniem sekretariatu
  • prezesa, dyrektora funkcyjnego lub dyrektora generalnego
  • asystentek i sekretarek pracujących dla dwóch lub trzech dyrektorów

CEL:

Po zakończeniu tego szkolenia uczestnicy będą w stanie:

  • rozpoznać ich rolę w strukturze firmy
  • skutecznie komunikować się z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • analizować i przetwarzać informacje przekazywane drogą pisemną i ustną
  • organizować czas własny
  • znaleźć drogi rozwoju na stanowisku asystentki dyrekcji

PROGRAM:

Rola asystentki dyrekcji

  • specyfika funkcji „asystentka dyrekcji”
  • wpływ różnych typów organizacji:, kto ma „władzę” w firmie, jaka jest jej kultura i strategia
  • nowoczesne technologie
  • komplementarność wobec szefa

Zbieranie, przetwarzanie i przekazywanie informacji

  • jak wyrobić w sobie zmysł analizy i syntezy?
  • wykorzystanie Internetu
  • robienie notatek i streszczeń podczas zebrań
  • przygotowanie i analiza dossier

Organizacja własna

  • organizacja czasu
  • planowanie zadań
  • organizacja i realizacja zebrań wewnętrznych lub imprez z zakresu public relations

Stosunki interpersonalne

  • aktywne słuchanie: jak być skutecznym i szanowanym rozmówcą
  • dysfunkcje komunikacji i sposoby ich likwidacji

Asystentka i jej szef: tandem skuteczny w działaniu

  • własna inicjatywa – priorytet, czy banał
  • spróbuj znaleźć swoją drogę rozwoju zawodowego
  • jak być przekonującym w kontaktach z szefem?

Coaching w pracy asystentki dyrekcji

  • propozycje organizacji działu
  • jak zostać liderem innych asystentek i sekretarek i zorganizować pracę całego sekretariatu
  • analiza problemów administracyjnych i proponowanie satysfakcjonujących rozwiązań

JAK PRZEBIEGA SZKOLENIE:

Wymiana spostrzeżeń i obserwacji jest podstawą dla zasadniczej kanwy tego szkolenia. Pedagogika skoncentrowana na uczestniku tworzy atmosferę sprzyjającą analizie realnych sytuacji z życia firm oraz sprzyja podnoszeniu dotychczasowych i zdobywaniu nowych kompetencji potrzebnych do pracy w tym zawodzie.

Dodaj komentarz